16 Mayıs 2007 Çarşamba

again and again and again...



Edinburgh dolaylarından bir türkü geliyor şimdi de. Topoğlan söylüyor: "Elimde yarı çıplak fotoğrafların var".
ballboy, çok tatlı bir grup. İskoçyalılar. 3 abi ve 1 abladan oluşuyorlar ve memleketlerinden nefret ediyorlar. ballboy'un b'si küçük yazılsın istiyorlar ve aşağıdaki şarkıları pek güzel icra ediyorlar.

mp3: ballboy - I Hate Scotland
mp3: ballboy - I've Got Pictures Of You in Your Underwear

p.s. koca blogu tek başıma doldurucam diye bazı gruplardan ikişer defa bahsediyorum bilmem farkediliyor mu? ehin.

2 yorum:

Neslihan dedi ki...

terbiyesiz.

Burcu dedi ki...

ehi hihi çok güzel yazmışsın.
alalım nolcak herkesin bahsettiği maindie ewhueha kelime buldum. main-indie: mainstream-indie arası bant gruplarından bahsetmemek şartıyla.

okul hayatım anlam kazandı evde internet olmayınca. okulda yapçak şey çıktı. canım sıkılıyo gene de.

evde last fm im olmayınca depeche mode ladytron ve dolapdere big gang felan dinlediğimi farkettim. muse bile dinledim geçen gün. özgürlük böle bişe. biraz da radiohead fln dinlicem evde. görüşürük nesliyan. öptüm.