14 Mayıs 2007 Pazartesi

Schtimm


Daha önce Schtimm'in "Waybackthens" adlı süper şarkısından bahsetmiştik bu blogda. Ben bir kaç şarkılarını daha buldum hepsi birbirinden güzelmiş.

"North-Norwegian alcojazz/dunkelpop" diyorlar yaptıkları müziğe. Albümlerini bulmak her babayiğidin harcı değil ki benim olsun. Babayiğidim ama bulamadım. Neyse efenim 1998'de kurulmuş Norveçli çok tatlı bir grup bu. Şarkılarının hemen hepsinde Bucu ve benim en çok sevdiğimiz şeyi kullanıyolar: boys and girls are singing together. Bucu dön artık :(
Halihazırda 3 albümleri var. Son albümleri "TIME, SPACE AND OTHER STORIES" Almanya'da, İsviçre'de ve Avusturya'da piyasaya sürülmüş sadece.
Ve bir de Sertab Erener'in "İncelikler Yüzünden" klibi tadında güzel bir klipleri var. Şarkı da güzel.
Schtimm - The Onceuponatimer's theme

1 yorum:

Burcu dedi ki...

idiotsong çok güzel