20 Mayıs 2007 Pazar

Santos Dumont


Santos Dumont, Myspace sayesinde tesadüfen öğrendiğim bir grup. Sanırım Şili'liler kendileri. Pink Floyd seviyorlar, saykedelikler. Bazı şarkılarında Pink Floyd etkisi çok güçlü bi şekilde hissediliyo, ben hissettim yani. Ama haklarında herhangi bir bilgiye ulaşamadım. Varsa bile muhtemelen İspanyolca olduğu için, ben asla anlayamayacağım. Neyse efenim, işte Pink Floyd'la alakalı bir forum şeysinde bu abilerin bütün albümlerini indirebileceğimiz linkler buldum, indirdim, dinledim. Genel olarak çok beğendim. Bazı şarkıları İspanyolca, bazıları İngilizce. İngilizce olanlarını daha çok beğendim ne yalan söyliim. İspanyolca kulağa hiç saykedelik gelmiyo.
Albüm linklerini de vercem, ancak, öncelikle beğendiğim şarkılardan bir demet sunmak istiyorum.
MP3: Santos Dumont- Miranda (bu şarkıya bayılıyorum)
Albümlerindeki her şarkı bunlar kadar güzel değil. Pink Floyd severler zevk alabilir ama, benden söyelemesiiii.
Santos Dumont - Un dia en el atico (y lo que alli encontramos)
1- My world of dreams
2- Esclovo de tus deseos
3- Miranda
4- The dance of the mourning moon
5- Cuando estalle el sol
6- 1999
7- Aprende a nadar
8- Promises
9- Yellow me blue
10- 110 kms
11- Winter ashes
12- Primer dia del año
Santos Dumont - Similia Similibus
1- Guarda el musculo de tu cabeza
2- Un avion cayo en mi jardin
3- Ayer (bu şarkıda Beach Boys etkisi var gibi :P) (atıp tutarım hhhop)
4- Withering Away
5- Alguien va a nacer
6- Treacherous Heart
7- Lee en el espejo
8- Una mujer
9- Mirror me smiles
10- Entre dos edificios
11- Bajo el volcan
12- Similia similibus
13- All The Colors Of Your Eyes
14- Pequeño mundo
Santos Dumont - Maximum
1- Gotas de limon en los ojos
2- Edad oculta
3- Amor esteril
4- Matar o morir
5- On the edge of tides
6- A ver hasta donde llegamos
7- Al borde del año
8- Puede ser mejor
9- Dulce veneno
10- Ayer
11- Mi gran noche

4 yorum:

Vaykorus dedi ki...

Yahu bu 'Miranda' ne kült eserlere benziyor böyle..

direk the Clientele diyorum, alkışlıyorum.

: )

Neslihan dedi ki...

evet ben de clientele diyorum =)
ama öbür şarkılar da fena diil hani.

Adsız dedi ki...

anacım Un Dia En El Atico albümünün şifresi nedir ki ?

3 albüm linkinin sonunda verdiğin şifre değil.

pof.

Adsız dedi ki...

I <3 Santos Dumont
please, PLEASE, please
email password
wasabie@msn.com
thank you!