5 Nisan 2007 Perşembe

la havle vela kuvvete

Bu blog aracılığıylan Robert Smith'e seslenmek istiyorum. Robert, biz seni çok seviyoruz, ama son zamanlarda hiç tasvip etmediğim davranışlar sergilemeye başladın. Seni, Ebru Gündeş ve esnafla birlikte kınıyoruz.
1) Geçen senelerde MTV'de Grammy ödüllerinde bikaç saniyeliğine sunuculuk yaptığını gördüm. Gwen Stefani'yi takdim etmiştin. Hadi neyse dedim.
2) Son albümünde (The Cure) yazdığın şarkı sözlerini hiç beğenmedim.
3) Yazar tıkanıklığı bahanesiyle, son albümün çıkış tarihini sürekli erteliyosun. Ya önceden söz verip hayal kırıklığına uğratma ya da bırak ne geliyorsa aklına yaz canım cık cık...
4) Gene geçenlerde MTV'de böyle bir acayip programa çıkıp en sevdiğin The Cure kliplerini seçtin. Seçimlerinden hiç hoşlanmadım. Göz var izan var, Wrong Number ve Just Say Yes, en güzel klipleriniz mi canım?
5) Sağda solda The Cooper Temple Clause diye bi grubu çok sevdiğinden bahsediyosun. Myspace sayfalarından bi bakim ne menem bişiymiş bu grup dedim, beş para etmezler Robert, dinleme onları!
6) Veeeee en can alıcı madde, bardağı taşıran son damla: Faithless'ın Lullaby'ı katletmesine izin verdin olabilir dedik, Korn'la düet yaptın sineye çektik. Ama ama ama bu artık fazla oluyo, naaptın sen? Ashlee Simpson'a son albümünde yardım edecekmişsin.
İşte şok edici haber de burda.
Yapma böyle şeyler, andropoza mı girdin? Tövbe et, evinde otur, Mary için güzel şarkılar yaz, tatlı Cure albümleri yap, Türkiye'ye gel.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Ahhh, yok artık bardağı taşıran son damla oldu bu, kendine gel derhal. Robert Smith'in zor anları diyorum. Bu adam şişko olunca ben daha çok sevdim.
Buradaki konserde kulis sahne arası bis yaparken utangaç utangaç seyircilere bakıyodu ya, o an hiç olmadığı kadar şeker çocuk havalarındaydı. Ne tatlıydı ya.
Robert hiç bir zaman Morrissey olamadı (Bu ülkede bir tane Tarkan var, Hülya Avşar markadır, İbo gibisi gelmez, Bülent divadır...) Ya zamanında Morrissey'e nefret kusan bir adam bu, ne mal olduğu belli. Aslen The Cure çok severim, Robert da hoş adam takdir edersiniz ki. AA'yı da çok severim.

Mazhar da erken andrapoza girdi, olaya böyle bakabiliriz. Biricik Suden falan Allah'a havale ediyorum.
Yazasım var ama çıkasım da var. Gene gelecem

Burcu dedi ki...

nesliyan maile gelen o haberi okuyunca valla böyle nasıl iyi bişi yazıcaz ki the cure hakkında falan oldum benim de içimde birikmişti ama bi türlü paylaşamıyodum senlen robert smith aşkın yüzünden. Bu postun için teşekkürlerimi ve takdirlerimi sunuyorum. Robert smith seviyoruz diye yaptığı herşeyi beyencez mi, hayır. biz hatalarını gördüğümüz an olurdur robert smith bi bildiği vardır demek yerine yüzüne söylemeliyiz ki hatalarını görsün ayağını ona göre denk alsın.
ama şöyle bi olasılık da her zaman var belki robert smith ortadan kayboldu uzun zaman önce ve dublör var onun yerine o veriyor kararları. belki de bunu sadece robert smith biliyor o yüzden adamın aldığı tüm saçmasapan kararları herkes robert smith söylemiş sanıyor. roberto da kanarya adalarında tatil yapıyodur kimbilir.

copvar copvar dedi ki...

nesliyan tr ye bi daa gelince bi kosede kıstıralım istersen kar maskesi takıp adam ol fln diye ekmek bıcagıda alırız.eheh
o korn la yaptigi dueti bende izledim cok cirkindi gercekten, bende bunu gordukten sonra mutfaga gidip mirkelam dinleyip bulasık yıkamıstım.

ben uzun sure cure dinlememistim antipatim var di cunku bi dergide okumustum mark e.smith kufrediyodu buna " asıl bana laf soylerler ama robert smith dunyanın en sıkıcı pici fln" demisti bende sevdiim icin mark smith i seetmemistim uzun sure dinlememistim protesto fln. kucuktum ama napiyim ondandır belki, cok gec dinlemistim yani. hep icimde kalmisti bu soyleyim dedim arada rahatladım ohh ehe :)