2 Nisan 2007 Pazartesi

css

Bugün Cansei Der Sexy şarkısı koyasım geldi malumatınız benim bir last.fm grubum vardı Music is my boyfriend, yani selebritiyim last.fmde onu vurgulamak istedim satır arasında, o grubu kurduğumda öğrenmiştim bu grubun varlığını ki music is my hot hot sex diye bi şarkılarında geçiyormuş o cümle, merak edip şarkıyı dinleyince css dinlememeliyim demiştim kötü bi şarkı o.

Ama sonra bikaç şarkısını daha indirip dinleyince çok eylenceli şarkıları olduğunu farkettim önyargımı da bir kenara bırakarak. Upload olayım resmen sona erdiği için hazır radyo koyuyorum:)

Css - Let's Make Love And Listen To Death From Above


Sabahları okula hazırlanırken fln dinliyorum dansediyorum enerjik biriymişim gibi.

CSS - Alala : Bu da fena değil


CSS - Fuck Off Is Not The Only Thing You Have To Show
Bu da süper.

Alakasız bir bloguz dimi evet:)

Hiç yorum yok: