25 Mart 2007 Pazar

The Redcoats Are Coming!


Of çok güzel bi grup buldum ama dağılmışlar soulseekten de bişi bulamadım henüz. Halbuki albümleri de (Selmon of the Wolf) daha 2006'da çıkmış ama galiba sadece Japonya'da çıkmış İngilizce kaynak pek bulamadım. myspace'leri var neyseki. Bir de şurdan kısa kısa dinlenebiliyor albüm şarkıları: burdan

Web sitelerinde müzikleri için şunları söylemişler: "Taking influence from such things as spiders, the black plague, Henry Darger, Dario Argento, Rosemary's Baby, Black Forest, and of course, Paul Revere, their spooky and danceable songs have been dubbed by some as Drac-core!"

[mp3] The Redcoats Are Coming! ~ The Haunting
[mp3] The Redcoats Are Coming! ~ Sermon of The Wolf
[mp3] The Redcoats Are Coming! ~ Five Hawks
[mp3] The Redcoats Are Coming! ~ Crown Heights

4 yorum:

Neslihan dedi ki...

ben de beğendim bu grubu bucuk. bütün güzel gruplar dağılmak zorunda mı??

Burcu dedi ki...

:\ evet üzücü

tisikkirlir sipirmin dedi ki...

Burcu bir süredir arıyorum bi türlü bulamadım şu mp3leri bir yerden.. Sadece myspace den dinleyebiliyorum ne yazık ki.. Eğer sende varsa tekrar upload edebilir misin bir paylaşım sitesine? Ya da maille de gönderebilirsin: burakatmar@gmail.com

tisikkirlir sipirmin dedi ki...

ben bu şarkıyı arıyodum soulseekte falan bulamayınca bi de google da aradım direk sizin siteye gönderdi.. ben de link ölü çıkınca takatsızca yazdım altına hemen yorumumu. bunun ardından geçen 5-6 saattir blog u okuyorum şarkıları falan dinliyorum da ne güzel olmuş bu blog ya:)