27 Mart 2007 Salı

Günün Albümü & Haberi

Ehem, yeni albüm duyurma işini kendime görev edindim ben sanırım. Ama bu çok önemli. The Clientele'nin yeni albümü mayısta çıkıyomuş adı da "God Save The Clientele". Bence de korusun.

Bu albümden iki yeni şarkı myspacelerinden dinlenebiliyo. Ben dinledim iyi mi kötü mü anlayamadım biraz daha dinliim. Ama önyargılıyım, eminim güzel bi albümdür. Dinleyin:

The Clientele Myspace



Sevgili Burcu da ordan download etmeye izin verilmeyen şarkıları hazin bağlantısıyla upload etmeye çalışıyor şu an. Dolucak buralar:

[MP3] The Clientele ~ Bookshop Casanova
[MP3] The Clientele ~
These Days Nothing But Sunshine

3 yorum:

Neslihan dedi ki...

Bucu,
Clientele'in şarkılarını indirdiin ve upload ettin için seni tebrik ederim. mucuk.

Burcu dedi ki...

bookshop casanova çok keyifli güzel bi şarkıymış Soulseek'e düşmüş albüm bu arada ama az kişide var..

Burcu dedi ki...

msn diyalogu (nasılolsa okumaz kimse)
cast:
my impure hair - nesliyan
dr.strangelove_23 - bucu (cloudyberry)

My Impure Hair:
ya bu son albümde daha bi durgunlaşmışlar ya hoşuma gidiyo büyümüşler sanki kusursuz bişi gibi geliyo bana blonde redhead alala tövbe tövbe
Dr.Strangelove_23:
bana öyle gelmedi
My Impure Hair:
nası geldi
Dr.Strangelove_23:
bende de bütünlüksüz yarım kalmış bi albüm gibi geldi ama sanki bi grubun ilk albümü gibi bi amatörlük var gibi hissettim (gibigibiyim cümle kurma özürlü ben)
Dr.Strangelove_23:
yani böle samimi geldi
Dr.Strangelove_23:
olumlu anlamda diorum
My Impure Hair:
he ama kusursuzluğu ben son albüm için sölemedim
My Impure Hair:
grubun kendisi için genel olaraktan şeettim
Dr.Strangelove_23:
evet o zaman olabilir: )
Dr.Strangelove_23:
clientele in albümünü indirdin mi
Dr.Strangelove_23:
mesela o albüm bana böyle doyuma ulaşmış tam bir albüm gibi geldi
My Impure Hair:
hı hı indirdim ama tam alışamadım daha
Dr.Strangelove_23:
bi dane kız katıldı ya onlara sarışın keman mı ne çalıyo o da iyi oldu
My Impure Hair:
o kız katıldı mı
Dr.Strangelove_23:
daha bi orkestral geldi albüm öncekilerden
Dr.Strangelove_23:
katıldı galba resimlerde var
My Impure Hair:
evek kemanlar çok yakışmış
Dr.Strangelove_23:
evet karakterine uymuş
Dr.Strangelove_23:
bundan önceki gibi dandik diil albüm
My Impure Hair:
ben önceki albümü daha çok seviyorum ama mesela
My Impure Hair:
belki bunu da dinledikçe daha çok severim
Dr.Strangelove_23:
strange geo ben sevmemiştim zaten
Dr.Strangelove_23:
suburban light ı seviodum
My Impure Hair:
ahkam kesioz iki saattir bloga bişi yazmyoz ama dillerimiz maşallah pabuç
My Impure Hair:
:D
Dr.Strangelove_23:
ehakdhaksj
Dr.Strangelove_23:
evet
Dr.Strangelove_23:
:)
Dr.Strangelove_23:
konuşmamızı comment olarak yazıyım mı clientele altına
Dr.Strangelove_23:
boşa gitmesin
My Impure Hair:
ben violet hourı çok seviyorum evden taşınmadan önce son dinlediim albüm bööle içime dokunuyo