25 Mart 2007 Pazar

müşkülpesent pazar


evet, bu pazar sıkıntısı dediğimiz olay, her hafta farklı bir şekilde de olsa kendini tekrar ediyor. bu pazar ben, bir hiçbişeyi beğenmeme, bir sağa sola b*k atma psikolojisi içindeyim. bazı şarkılar dinledim ve hiçbirini beğenmedim.
linkin park yanınızda halt etmiş, tebrikler çocuklar gerçekten parlaksınız.
sen kim, nightmare before christmas'ın soundtrack albümünden parça seslendirmek kim? peh!
joy division davullarını ve baslarını kullanarak prim yapmaya çalışan gruplar içerisinde en sıkıcısı ve de en kötüsü olan she wants revenge de nightmare before christmas'dan kidnap the sandy claws'ı coverlamış. danny elfman sana sesleniyorum burdan; nasıl izin verdin bu insanlara? gerçekten berbat.
rosebuds, seni esefle kınarım böyle berbat bir şarkı yaptığın için. örovizyonvari melodilerle geniş kitlelere ulaşıp popüler olmaya çalışma çabaları görüyorum sende umarım yanılıyorumdur. oysa "birds make good neighbours" albümü ne kadar güzeldi, severek dinliyorduk.
eğer böle müzik yapacaksanız yıllarca uyumanızda bi sakınca görmüyorum.
sizi de tebrik ederim, grupça pek uygun bi ad seçmişsiniz kendinize.

Hiç yorum yok: