26 Mart 2007 Pazartesi

Bulimic Beats

Eski arşivimi karıştırırken çok sevdiğim bi şarkıyı buldum. Dünyanın en güzel çalgılardından biri olan arp ve yaylıların kullanıldığı, Cerys Matthews'in kırılgan güzel sesinin eşlik ettiğii, bir de güzel sözleri var yani sormayın gitsin. Dinleyin derim.

Bu arada upload etmeye çalışırken farkettim ki bağlantımın 256'ya dönmüş olması beni daha sakin huzurlu şarkılar dinlemeye teşvik ediyormuş. Burdan telekom yetkililerine sesleniyorum bari 512 yapın ayıp, en pahalı adsl'yi kullanıyoruz zaten. cıkcık.

pek değerli şarkı yarım saatte upload oldu:
[MP3] Catatonia ~ Bulimic Beats
sözleri için yorumlara göz atınız..

Bu arada ordaki hanfendi solo albüm falan çıkarmış ben de dinlemedim:
[MP3] Cerys Matthews ~ Streets of New York
diğer şarkılar burda.

4 yorum:

Burcu dedi ki...

I thought we'd escape
I packed a fishing line and counted on it
I thought we'd escape
I packed a fishing line and counted on it

But dreaming is for moonrise
And moonlight ails these tired eyes

I treat him like a lady
I treat him as I would he unto me
Give Rose rose-seller a run for her money
With silicone and poetry
But it's the end of me

I thought it could change
I'd wake up one morning and find nothing to rearrange
I couldn't get there
Behind his wall of Sunday papers
I thought it could change
I'd wake up one morning and find nothing to rearrange

But dreaming is for moonrise
And moonlight ails these tired eyes

I treat him like a lady
I treat him as I would he unto me
Give Rose rose-seller a run for her money
With silicone and poetry
And it's the end of me

Here I am
Here I am
And here I stand
Here in my kitchen where I'm familiar with every brand
Here I am
A front line with labels where I witness custards last stand
Here I am

Adsız dedi ki...

Catatonia'yı severim, ne yalan söyleyeyim. '98 yılı albümü güzeldi. Bunu hatırlatmanız heyet-i umumiye önünde iyi oldu. Yeni grup keşfetme yetinize şapka çıkarıyorum illa ki ama eskileri de es geçmemenizi temenni ediyorum.
Cerys'in sesi kara tahtaya çizik atmak gibi olsa da, dayanabilen için fevkaladenin fevkindedir.
Tüm mücevherlerim orijinal bu arada.

Burcu dedi ki...

bence o şarkıda başka herhangi bi vokal çok kötü olurdu. hiç onun sesi hakkında dayanabilmek kelimesini telafuz etmezdim çok güzel sesi var daha ne. şu dünyada dayanamadığım tek ses joanna newsom'ın sesi. evet

Adsız dedi ki...

Joanna süperdir ya