7 Mayıs 2007 Pazartesi

RJD2



Hayatımın hiçbir döneminde rap ya da hip hop tarzı müzikten hoşlanmadım. Tamam yalan söyledim; 90'lı yıllarda kuzenlerimle birlikte radyodan kasete çektiğimiz Cartel'in sözlerini ezberleme çılgınlığımızı saymazsak ehehehen.

Ancak ne var ki bu Ramble John "RJ" Krohn (nam-ı diğer RJD2) denilen tuhaf isimli abinin geçirdiği evrimden etkilendim ben. Kariyerine 1993 yılında bir arkadaşından satın aldığı turntable'ıyla başlamış. O zamandan bu zamana hep hüp hip hop albümler yapmış. 2007 yılında yeni albümü çıkmış: The Third Hand. Bööle daha çok popa kayan bir albüm olmuş ama güzel olmuş bence. Hephiphop yapcak diil ya. Düzenlemeler ve vokaller çok başarılı bence güzel bi albüm. İnşalla daha da poplaşaraktan devam etmesini temenni ediyorum. Hele ki, You Never Had It So Good diye bir şarkısı var ki, nerdeyse Elliott Smith. Yok tamam sustum. Böyle devam ederse daha iyi şeyler yapabileceğine ve çok başarılı olabileceğine inanıyorum ben.
Sağdan soldan çaldığım çırptığım mp3 linkleriylen başbaşa bırakıyorum kararı siz veriniz.
MP3: RJD2 - The Horror ( bu rap döneminden bi şarkı ama kötü diil)
MP3: RJD2 - Reality (The Third Hand)
MP3: RJD2 - Have Mercy (The Third Hand)
MP3: RJD2 - Rules for normal living (The Third Hand)
MP3: RJD2 - You never had it so good (The Third Hand)

2 yorum:

Burcu dedi ki...

ya bu the horror şarkısını nerden tanıyorum reklam müziği miydi neydi ya:)

Neslihan dedi ki...

evet sanırım öyle bişiyde kullanılmış levi's reklamında mı ne.