6 Mayıs 2007 Pazar

Cloudbusting

Bucuu,
Belki bugün görüşemeyiz. Düğüne gitcem çünkü mazoşistim. Neyse bu yazıyı senin için yazıyorum, çünkü senden başkası ilgilenmez biliyorum ehem. Ben bugün bööle last.fm'de free mpüçleri olan bissürü twee grup buldum. Bunlardan bir tanesi de Sambassadeur. "Kate" diye bir şarkıları var, şarkının sonuna Cloudbusting'in o güzel yaylıları var ya onun melodisini koymuşlar. Bence bu şarkı Kate Bush'a ithafen yapılmış, yanılıyor da olabilirim tabi. Ama tesadüf gibi görünmüyor aman neyse tatlı bi grup bu işte twee...



mp3: Sambassadeur - Kate

1 yorum:

Burcu dedi ki...

Biliyorum canım bende var o şarkı. Çok tatlı. hiç cloudbusting melodisine dikkat etmemişim ama farkında olmadan sevmiştim şarkıyı demek bu yuzdenmis.

resimde adamlar biraz aptak çıkmışlar sanki. nerde kaldı benim twee'liğim. kız şirin.

düğün için bişi demem gerekirse evet kolay gelsin düğünler gerçekten iğrenç. benim yapmıcağım düğünüme gelir misin bir gün nesliyan :)

kate moss için yazmış olabilirler mi bence olmasınlar. herkes kate moss için şarkı yazıyor zaten.

bugün çok canım sıkılıyor ne yapıcağımı bilmiyorum. herşeyi son güne bırakma prensibim yüzünden bugün yapıcak hiç bir işim yok. prensiplerime çok bağlı bir insanımdır.