6 Mayıs 2007 Pazar

Etikal Lab





Çok güzel bir şarkı daha buldum(Again), trip hop, Fransız bir gruba ait: Etikal Lab.
Şurda mp3 olarak var: Etikal Lab - Again
grubun sitesinden bu ve başka şarkıları da dinlenebiliyor:
http://www.etikal-lab.com/

-----------------------
siz bir karınca yuvası gördüğünüzde size nükleer enerji getirdim teknoloji getirdim beni liderinize götürün mü diyosunuz. sadece ezip geçiyorsunuz. işte uzaylıların bize ilerde yapıcağı şey bu. onlardan dost canlısı olmalarını bekleyemeyiz.
------------------------
işte bunlar diğer etikal-lab şarkıları (albüm: "Particules")

  1. again
  2. projection
  3. U Mean
  4. Elan
  5. The most beautiful thing
  6. Life is game
  7. L'amour est une révolte
  8. les Choses sont simples
  9. Tous ces mensonges (remix)
  10. Ennemis

Bunları beğendiyseniz bunu da dinleyin:
MP3: Under Byen - Af samme stof som stof

2 yorum:

Neslihan dedi ki...

diğer etikal lab şarkılarını bulup eklediğin için teşekkürler bujucum ellerin dert görmesin. bu grubu sevceğini biliyodum. again'de biraz goldfrapp'ın utopia şarkısının atmosferik şeysi var sanki değül mü? değil.

Burcu dedi ki...

again ne kadar muhteşem bi şarkı.