21 Nisan 2007 Cumartesi

Cumartesi Saçmalıkları

Blogger da türkçe oldu dimi sanki yeni gönderi dicez artık postlara. Chill out burcu oldum ben. Ta 10 sene önce radyodan kasete çekmiştim bu şarkıyı bikaç süper şarkıyla birlikte. Kaset kayıplara karışmıştır ama albümünü bulup dinliyorum dünden beri:) Smoke City - Falling Away (1997). Underwater Love 'ı hatırlarsınız:


mp3: Smoke City - Underwater Love
harika şarkı.

Geçen bir blogda da Your Woman'a rastlamıştım Bozuk Kaset'te işte burda. O şarkı da vardı aynı kasette. Nasıl bir kasetse en uyumlu şarkılar toplanmış. Depeche Mode It's No Good da vardı.


it's no good en sevdiğim depeche mode şarkısı.

Bi de bu vardı kasette. "Life In Mono"


Bi tane daha vardı ama neydi neydi
Buldum işte muhteşem şarkıyı. en güzelleri.
Remember me, I'm the one who had your babies.(ama bence böyle olmaz sözleri) youtube ta vidyosu var.
mp3: Blue Boy - Remember Me

1 yorum:

Radnor dedi ki...

After the rain comes sun
After the sun comes rain again,,ne güzeldi bea..