19 Nisan 2007 Perşembe

Birbirine Benzeyen Şarkılar (artık bu son olsun mu?)

Biliyorum, bu "birbirine benzeyen şarkılar" olayı biraz baymaya başladı. Ama kendimi tutamıyorum, suyun kaldırma kuvvetini bulan Arşimetmişçesine "buldum buldum" diye haykırmak istiyorum bloglarda.

mp3: Tori Amos - Silent All These Years
mp3: Pinhani - Seni Bana Anlatırlar
Bunların ikisi birbirlerine benzemekle kalmıyor, "Daha Dün Annemizin" üzerine yapılmış birer çeşitlemeymiş gibi duruyorlar. Neyse ki, müzik, benim cümlelerimden çok daha güzel anlatıyor herşeyi, okumayın dinleyin!
midi: Mozart - KV 265 (ah! vous dirais-je, maman)

4 yorum:

Burcu dedi ki...

tanrım bu nasıl bir hayal gücü müzik kulağı. 80 sene düşünsem onları bağdaştıramam.
=)

Burcu dedi ki...

ayrıca bana pinhani dinlettiren ilk insan oldun sevmiyırım onları.

Adsız dedi ki...

Ben bu konuda konuşmama hakkımı kullanıyorum...

Neslihan dedi ki...

saçım ipek gibi çoğu zaman.