18 Mart 2007 Pazar

Carlisle Sound
Bugünün psychedelic grubu Massachusetts'den Carlisle Sound. Grubun her üyesi Carlisle Sound'dan daha ünlü gruplarda çalıyor, Pants Yell!, Reports, Ponies in the Surf, Major Stars gibi. Aşağıdaki şarkıyı sevdim.
MP3: Carlisle Sound ~ Plastic Compasses

Ponies In The Surf
Camille ve Alexander McGregor ikilisinin grubu, nouvelle vague gibi biraz, özellikle ventrica şarkısı bossa nova ezgileri içeriyor ki muhtemelen anonim bir şarkı, bana çok tanıdık geldi. cha-cha-cha:
MP3: Ponies In The Surf ~ Ventrica
AMA BU ŞARKI ÇOK CİCİ:
MP3: Ponies In The Surf - Little Boy Lost

Pants Yell!
En güzeli bu aralarında. Ne tür müzik sevdiğim konusunda bazen kendi kendimi analiz etmeye çalışıyorum ya da başkaları yapıyor bunu benim adıma:) Mesela klasik doowop akorunu çok seviyormuşum Tolga'ya yolladığım şarkıların çoğunda o akor varmış ordan farketmiş. Sonra bana o akoru çalmayı öğretti inşalla orgumu tozlu raflardan indirip çalıcam. ama üşeniyorum.

Pants Yell!'de mesela hemen sevdiğim şey kulağıma tanıdık gelen ve her şarkıda aradığım şey (müzikten gerçek anlamda anlamayan biri olarak müziğin enstrümental boyutundan bahsetmek ne kadar yapay ve zorlama geliyor) ..bilmiyorum. Güzel işte. Bütün gün aynı melodide şarkılar dinleyebilirim. Belki aşık bile olabilirim bir gün ne biliyim.

MP3: Pants Yell! ~ Your Feelings Don't Show [2006]
MP3: Pants Yell! ~ My Boyfriend Writes Plays [2004]
MP3: Pants Yell! ~ The Not-So City Life [2005]

Gezilcek linkler kısmına Asaurus Records'un linkini ekledim. Ben daha önce incelemiştim. Göz atmanızı tavsiye ederim.

1 yorum:

Harun İzer dedi ki...

kategorik olarak isminde pony geçen gruplardan sıkılmaya başladım artık - ama tabi süper-geek bi önyargı bu, bu yüzden kendime inat burada bahsettiğiniz pony'li grubu da dinleyecem şimdi :)