8 Nisan 2007 Pazar

les fleur

geçenlerde tv'de bir chill out programı izlerken, dandik klipli çok güzel bir şarkıya rastladım.

video: 4hero - les fleur

4hero nedir, kimdir diye araştırınca karşıma drum'n bass yapan 2 tane zenci abi çıkıverdi. peki 2 kişilerse neden isimleri 4hero idi ve nasıl olmuştu da adını sanını en azından benim hiç duymadığım bu abiler böyle güzel bir şarkı yapabilmişlerdi? daha önce bucu'nun da bir commentinde bahsettiği bir olaydı başıma gelen. meğer parça covermış.

şahane sesli, tatlı bayan minnie ripperton'ın 1971 tarihinde seslendirdiği harika bir parça. tuhaf bir şekilde kate bush havası sezinledim. eee kate bush'un minnie ripperton'dan etkilenmiş olma ihtimali daha yüksek sanırım yaş itibariyle, ehehe.
hep böle şarkıları ve böyle bayan vokalleri mi seviyorum ben ne =)

mp3: minnie ripperton - les fleur

2 yorum:

Burcu dedi ki...

minnie'nin melek gibi sesi var maşallah. bu kızda iş var bak çok ünlü olcak.

David Day dedi ki...

i love minnie. :)