4 Mart 2007 Pazar

Laura Veirs: Saltbreakers

Bu yıl, Mart ve Nisan ayları, oldukça bereketli geçeğe benziyor. Daha önce Bucu, bir soulseek kullanıcısından öğrendiği bi dolu yeni albüm haberini vermişti. Blonde Redhead ve Feist'in yeni albümlerini de müjdelemiştik. Bunlara şimdi bir de Laura Veirs katıldı.

Laura Veirs, yeni albümü Saltbreakers'ın 26 Mart'ta Avrupa'da ve 10 Nisan'da da Amerika'da çıkacağını duyurmuş.
[MP3]: Laura Veirs - Pink Light (Yeni albüm)
[MP3]: Laura Veirs - Saltbreakers (Yeni albüm)
------------------------------------------------------------------------------------
[MP3]: Laura Veirs - Galaxies (Years of Meteors albümünden, 2005)
[MP3]: Laura Veirs - Song My Friends Taught Me (Troubled by the fire albümünden, 2003)
[MP3]: Laura Veirs - Jailhouse Fire (The Triumphs and Travails of Orphan Mae albümünden, 2001)

3 yorum:

Burcu dedi ki...

ben sevmedim.
blogumuzun adı nesliyanvsbucu
fikir ayrılıklarımız olmalı tartışmalıyız. halk bunu istiyor.

ben sevmedim taammı. kızı da sevmedim şarkılarını da. bayık taammı.
:)

Neslihan dedi ki...

lütfen böyle ucuz pazarlama taktikleriylen halkın ilgisini çekmeye çalışmayalım. zevklere, sanata ve sanatçıya saygı gösterelim. evet.

Burcu dedi ki...

annemi istiyom:\