12 Mart 2007 Pazartesi

60lara özenen bayanlar

Fabienne Delsol: Efsanevi garage grubu the Bristols'ın solisti F.S. grubu dağıldıktan sonra 2004'te bu güzel albümü çıkarır: No Time For Sorrows. Dinleme şansına eriştim ve albümdeki her bir şarkı diğerinden güzel. Bikaç tane upload ettim ama şurda da var iki şarkı.
mp3: Fabienne Delsol - I'm Gonna Haunt You
mp3: Fabienne Delsol - When My Mind Is Not Live

Holly Golightly: Daha önce bahsetmiştim ordan kopipeys yapsam bucu kızmaz heralde:) "Bugün canım Holly Golightly'i tanıtmak istedi. Bu bayanı en genel olarak It's True That We Love One Another şarkısından tanımanız mümkün White Stripes'ın Elephant albümünde vardı. White Stripes'la beraber turneye çıkmışlar destek fln olmuş Holly o zamanlar. Böyle de düet yapmışlar ki çok şeker bir şarkıydı. Herneyse işte bu Holly isimli hanfendi ilk sahne deneyimini ki 90lı yılların en başına denk gelir, hepsi kız gruplardan biri olan thee headcoatees'de şarkı söyleyerek başlamıştır. Thee Headcoatees billy childish'in gruplarından thee headcoats'un all-bayan versiyonudur last.fm sayfasından dinleyiniz. My Boyfriend's Learning Karate. Bir de Beatles'ın şarkısını yapmışlar Don't Wanna Hold Your Hand diye favori şarkılarım onlar. Herneyse 1995 yılında da solo kariyerine başlamış ve arada the greenhornes'un albümünde vokal fln da yapmıştır. (There is an end mesela)"

mp3: Holly Golightly - So I Know
mp3: Holly Golightly - She Said
mp3: The Greenhornes & Holly Golightly - There's an End
There's an end'in Holly'nin solo albümünde (Truly She Is None Other) bulunan bir versiyonu daha var hangisi güzel karar veremedim..
mp3: Holly Golightly - There's an End

Ludella Black: The Headcoatees'de yer alan bir diğer grup elemanı Ludella Black de ikinci albümüyle konuk oluyor sayfalarımıza. 60ların kız grubu tarzıyla garage tarzını birleştirmiş she's out there isimli albümünde ve de coverlar var pek tabi. Benim tek çıkarabildiğim cover shangri-las'ın never again'i. Albüm tabi ki eski kız gruplarını sevenlere kafadan tavsiye edilir. Kadife sesli olmadığını hatırlatırım ayrıca. Eski kız grupları cır cır bağırıyordu işte onlar gibi söylüyor.) 96kbps indirmişim albümü ya gıcık oldum.

mp3: Ludella Black - Love Pours Out Of My Heart
mp3: Ludella Black - This Room

Candie Payne: Çok bahsettik. burda & burda

2 yorum:

Neslihan dedi ki...

60'lar ne güzel şey. hepsi çok güzelmiş ben en çok holly golightly'yi sevdim =)

Unknown dedi ki...

cok iyi bir yazı olmus bunu söylüyorum cünkü hem 60lara hem de kız gruplarına bayılıyorum :)