26 Şubat 2007 Pazartesi

I could make a career of being blue

Bugün bir albüm sevdim, Cowboy Junkies tam ihtiyacım olan şeymiş. Melankolik oturuyorum bugün, annemler de yok, sigara da içerim. Bu evde yapabiliceğim maksimum çılgınlık sigara içmek olsa gerek, öyle işte, öyle işte. Bir sürü öyle işte diyebilirim. Dinlediğim albüm 1986 yılındaki ilk albümleri, diğer albümlerini daha dinlemedim. Bunu sevdim ben. "Whites Off Earth Now!!"

Cowboy Junkies - Blue Moon Revisited (Song For Elvis)

(Bi şarkı daha var i'll never get out of these blues alive diye)

Nesliyan bana Cowboy Junkies nasıl bir grup diye sordu ben de ancak öyle cevaplayabildim.: "cowboy junkies böle biraz blues ama blue blues bi grup yani güzel blues. biraz mazzy star andırıyo ama onun gibi de diil."

Bir de The Cure'un Seventeen Seconds'ını yorumlamışlar bulması biraz zor, bulunca upload edebilirim.

Hiç yorum yok: