27 Şubat 2007 Salı

Bir sürü yeni albüm çıkmış/çıkıyor hepsini de rasgele bir soulseek kullanıcısının 2007 isimli klasöründen öğreniyorum. Ne dergi okuyorum ne blog. Pis bucu. Öğrendiklerim ve soulseek semalarında bulunması muhtemel albümler:

air - pocket symphony
au revoir simone - the bird of music
carla bruni - no promises
clap your hands say yeah - some loud thunder
kaiser chiefs - yours truly angry mob
kristin hersh - learn to sing like a star
low - drums and guns
nick cave - grinderman
of montreal - hissing fauna, are you the destroyer
stuart a. staples & dave boulter - songs for the young at heart
the arcade fire - neon bible
the high llamas - can cladders
the noisettes - what's the time mr wolf
the shins - wincing the night away

4 yorum:

Unknown dedi ki...

her girdigimde farklı bir seyle karsılasıyorum, süper blog!!!
mühim anketinizi de gerceklestirdim :)
böyle güzel devam etsin bu blog :)
mucxx

Burcu dedi ki...

hihi saol canım : )

Harun İzer dedi ki...

ankete ben de katıldım, tavşam dedim :)
ama balıklar için de üzüldüm ya, birisi balıklara da oy vermeli (yoksa sıradaki sizin çocuklarınız olacak :P )

bu arada evet.

Burcu dedi ki...

tavşan en güzel şey