20 Şubat 2007 Salı

Hakkımda bilmediğiniz 5 şey

Böyle bloggerlar arasında dalga dalga yayılan yeni bir akım varmış. Topu atıyomuşsun tutuyomuşsun felan. Bucu da, bana attı. Bugüne kadar neyden geri kaldığım görülmüş te bundan kalcam, di mi?
Ben Nesliyan bu arada. Bu blogda Bucu'yla beraberiz, ama "hakkımda bilmediğiniz 5 şey"i yazabileceğim başka bir mecra yok şimdilik. Kimin umrundaysa artık bilemem ben görevimi yaparım.

1) Dağınığım, tembelim üşengecim. Gene de herşeyin mükemmel olmasını isterim.
2) Sosyofobik ve utangacım. Birileriyle tanışmaktan nefret ederim, ola ki mecbur kalır da tanışırsam, çok gerilirim. Ne kadar kendimden emin görünüp, rahat davranmaya çalışsam da eninde sonunda çuvallarım.
3) 10 yaşımdayken "hala", 11 yaşımdayken de "teyze" oldum. Halen, üçü kız, üçü erkek olmak üzere yaşları 7 ila 18 arasında değişen 6 tane yeğenim bulunmakta. evet, geniş bir aileyiz. hepsini çok severim. küçükken onlar bana tükürür, ben de kafalarını birbirine vururdum. gerçekten hepsi çok tatlı çocuklardır.
4) 16 yaşında üniversiteyi kazandım, 20 yaşındaykene eczacılık fakültesini bitirdim. 8 yıldır araştırma görevlisi çalışıyorum. blogger arkadaşlarıma başarılar dilerim.
5) 15 yaşına kadar bir gospel korosunda, 22 yaşına kadar da operada şarkı söyleyebileceğime dair olan inancımı yitirmedim. şu anda 28 yaşındayım ve artık banyoda bile şarkı söleyebileceğimden şüpheliyim. ayrıca, yıl itibariyle bir yaş kompleksi aldı başını gidiyor. hayırdır inşalla.

topu yakalamasını istediğim arkadaşları burdan açıklıyorum:
Ezgi
Melike
Çıfıt Çarşısı
bikaç arkidiş daha vardı da ben şimdi unuttum bi ara eklerim olmazsa. olur mu?

Hiç yorum yok: