21 Şubat 2007 Çarşamba

23 - Blonde Redhead

Resmi sitelerinde yayınlanan habere göre Blonde Redhead'in yeni albümü Nisan'da piyasaya sürülecekmiş. Nasıl olduysa ben bir kaç parça dinleyebildim. İki tanesini de sizler için seçmiş bulunmaktayım :P

[MP3] Blonde Redhead - 23
[MP3] Blonde Redhead - The Dress



Dinlediğim parçalar hakkında henüz yorum yapmak istemiyorum =), önceki harika albümlerden sonra hayal kırıklığına uğramaktan çok korkuyorum bir de. İnşalla yine çok severekten dinleyebileceğimiz bir albüm olur. Ve de artık Türkiye'ye gelsinler lütfen!!!!

Bu arada Blonde Redhead'in ismini bir D.N.A parçasından aldığını biliyosunuzdur. Onu da iliştiriverdim şuracığa buyrunuz:

[MP3] D.N.A - Blonde Redhead

3 yorum:

Burcu dedi ki...

ben çok sevdim valla.

Unknown dedi ki...

ben de cok sevindim seviyorum blonde redhead' i.

Burcu dedi ki...

bence blonde redhead'in son albümü diğer tüm albümlerinden güzel. kişisel fikrim.