16 Haziran 2007 Cumartesi

Regina


Yok bu Spektor olanısı değil. Finlandiya'dan bir acayip elektronik pop grubu. Lisa (vokalist), Mikko P (bas ve synth) ve Mikko R (davullar) olmak üzere bir abla ve iki abiden oluşan grup, şarkılarında anadilleri olan Fince'yi kullanıyorlar. Fince kelimeler, müziğe böyle tuhaf ve melodik bir hava katmış sanki. Lisa ablanın sesi ve grup üyelerinin tümünün soğuk, karizmatik ve manasız bakışları elektronik müzüğe uygun bir şekilde cereyan etmekte. Yine de alttan alta bir mizahi yönleri var gibi. Saçma yorumlarıma son vererek yazımı noktalarken...
Bir MP3'ümüz ve bir adet de videoklibimiz mevcut.

Vidyo : Regina - Paras Aika Vuodesta

3 yorum:

Burcu dedi ki...

saksafon mudur nedir ilginç bir tat katmış kanımca.

beyendim şarkıyı on üzerinden 7 buçuktan 5

TayfunCanOnuk dedi ki...

2 albümü varmış bu regina'nın sanırım. daha çoksa bile ben 2 tanesini bulabildim. Genelde bütün albümü dinleyip beğenmek pek adetim değildir ama albümlerin genelini şu anki ruh halime pek uygun buldum. Öneri için teşekkür ederiz efem.

Hüseyin DOĞAR dedi ki...

Kendi adıma Jay Jay Johanson'dan bir sonraki adım olarak dinleyebilirim.