7 Haziran 2007 Perşembe

First Floor Power



İsveçli cici bir grup daha. Amma da mutluymuş bu İskandinav ırkı canım. Kıskanıyoruz :P

First Floor Power, 2001 tarihli "There is hope" ve 2003 tarihli "Nerves" adlı iki albümü bulunan, bunun yanısıra üyelerinin ayrı ayrı bi sürü yan projeye dahil olduğu bir grup imiş. Electrelane'le turneye filan da çıkmışlar.

Myspace'lerinden iki şarkıları indirilebiliyo. Ben Happy endings'i beğendim sabah sabah.

Myspace: http://www.myspace.com/firstfloorpower

mp3: First floor power - Happy endings

bucu, blog siyah olunca benim yazasım geldi. gotik miyim ne :P içim gotik dışım pop.

2 yorum:

Burcu dedi ki...

yok size bi daha renkli blog:\ bu kadar nefret ettiğinizi bilmiyodum tasarımlarımdan ühü:( neyse bence de siyah uygun.
:)

Burcu dedi ki...

nesliyan shuffle'da çıktı bu şarkı hoşuma gitti sabah sabah vallahi. bloga yazcaktim mp3ünü aratıyodum bizim bu blog çıktı. ehühe. nesliyan burdaki yazdıın indie pop grupları aktarsana diğer bloga. hadi öptüm canım görüşürüüüz.