17 Şubat 2007 Cumartesi

Electrelane *Bonus*

Sevgili Nesliyan, Electrelane severler için son albümleri No Shouts, No Calls'u internet ağına düşürmüşler, ben de tam linki vermek üzereyim.
http://www.gigasize.com/get.php/340162/No_Shouts_No_Calls.rar

b-sides singles bilmemne diye toplamaları çıkmıştı ben o toplamayı ayrı seviyorum çünkü klavye solosu çoğunlukta bulunan şarkıları koymuşlar ilk 5-6 şarkı öyle, ordan film music şarkısını upload etmiştim şu istikametten indirilebilir sanırım: burdan buyrun

1 yorum:

Neslihan dedi ki...

merhaba bucu,
bu albümün linkini şeettiğin için ben sana bütün little indianlar adına teşekkür eetmek istiyorum. electrelane'i gerçekten çok seviyorum. iki üç defa ben böyle electrelane dinlerken aynı şey başıma geldi. böyle bazı şarkılarda çok heyecanlanıyorum, yolda yürürken felan kalbim hızlı hızlı çarpmaya başlıyo, dansedesim geliyo ama içimde kalıyo, sonra daha çok heyecanlanıyorum, kalbim çarpıyo ve çişim geliyo. işte böyle çok seviyorum. görüşürüz.